Testovací fáze nového BILLA e-shopu byla spuštěna v Praze a Brně. Obchodní řetězec nabídne zákazníkům v počáteční fázi na 7 000 výrobků včetně oblíbených privátních značek.
Nový e-shop garantuje zákazníkovi dovoz zboží už 3 hodiny od objednání.
Závoz zboží bude probíhat přímo z velkoskladů v Praze a Brně, které byly pro účel provozu e-shopu pronajaty.
BILLA připravuje i nabídku řady zajímavých služeb. Například vlastní výrobu lahůdek a obložených mís. Pro účely online-shopu bylo přímo ve skladu vybudováno i nové nářezové centrum a centrum rozpeku.
Obchodní řetězec BILLA spustil testovací fázi svého e-shopu. Zákazníci v Praze a Brně si nyní mohou pořídit nákup svých oblíbených potravin z pohodlí domova. Vybírat mohou z portfolia až 7 000 položek včetně oblíbených privátních značek společnosti BILLA. Nový e-shop garantuje zákazníkovi dovoz zboží už od 3 hodin od objednání, poskytuje slevu 10 % na první nákup a dopravu zdarma. Po vyhodnocení testovací fáze BILLA rozšíří službu po celé České republice.
Potraviny, ale také drogistické zboží, květiny nebo produkty pro domácí mazlíčky si mohou zájemci v testovací fázi e-shopu objednat prozatím s dovážkou po Praze a Brně. „Naší vizí je být zákazníkům dostupnější tak, aby každý, kdo u nás chce nakoupit, našel svoji oblíbenou BILLU za rohem. Proto dlouhodobě usilujeme o rozšiřování naší sítě tak, abychom tuto vizi naplnili. Spuštění nového e-shopu nám v naplňování tohoto cíle velmi pomáhá, byť je v testovací fázi dostupný pouze v Praze a Brně,“ říká Liam Casey, generální ředitel BILLA Česká republika.
Nový e-shop společnosti BILLA je řízen z velkoskladů v Praze a Brně, což společnosti umožňuje dovoz potravin již 3 hodiny od objednání a zaručuje vysokou kvalitu nejen čerstvého ovoce a zeleniny, ale i chlazeného, mraženého a suchého zboží při garanci zachování teplotního řetězce dodávaných potravin. Nový e-shop nabídne přes 7 000 produktů, na něž jsou lidé zvyklí z kamenných prodejen BILLA.
BILLA jde ale v nabízených službách svým zákazníkům ještě dále, a proto nabízí i dovážku lahůdek nebo obložených baget, mís nebo hotových jídel. „BILLA se vždy snaží, aby nabídka odrážela poptávku. A zákazník, který je zvyklý objednávat si potraviny on-line, je velmi náročný, navíc přesně ví, co požaduje, a nedělá při nakupování svých oblíbených produktů kompromisy,“ uvádí Liam Casey.
V nabídce e-shopu nechybí ani vybrané akční artikly, které se obměňují na týdenní bázi. „Každý týden pečlivě vybíráme zboží, které najdete za výhodné ceny pouze v e-shopu. Pro perfektní přehled o aktuálních akcích a speciální nabídce e-shopu stačí sledovat stránky e-shopu nebo začít odebírat náš newsletter,“ dodává Liam Casey.
Minimální hodnota objednávky je 200 korun, přičemž svůj nákup si může zákazník převzít už za 3 hodiny od objednání, a to prostřednictvím technologicko-logistické služby DODO.
„Díky našim vysokým standardům kvality a využívání pokročilých technologií můžeme zaručit doručení surovin ve stejné kvalitě a čerstvosti jako při vyskladnění a s vysokou mírou přesnosti na čas. Zákazníkům BILLA tedy kromě benefitu ve formě dodržení teplotního řetězce nabídneme i časovou flexibilitu a prozákaznicky orientovaný přístup našich kurýrů,“ doplňuje Ivo Velíšek, generální ředitel DODO CZ & SK.
Po zkušebním provozu a vyhodnocení zpětné vazby zákazníků BILLA přistoupí ke spuštění ostrého provozu. „Jakmile testovací fází projdeme, budeme usilovat o co nejrychlejší spuštění i ve zbytku České republiky,“ uvádí Liam Casey a dodává: „Testujeme zatím jen několik týdnů, ale už teď se nám seběhlo několik pozitivních reakcí. Děkujeme lidem, kteří nám dali svou důvěru a nebáli se naši novinku vyzkoušet. Velmi si toho vážíme a uděláme maximum, aby BILLA jejich očekávání naplňovala i nadále,“ uzavírá Liam Casey.