DPDgroup, největší balíková přepravní síť v Evropě a mateřská společnost české DPD, mění svůj název na Geopost.

DPDgroup, největší balíková přepravní síť v Evropě a mateřská společnost lokální DPD mění svůj název na Geopost. Skupina se tak rozhodla pro větší zpřehlednění a zjednodušení komunikace v rámci nových strategií růstu, expanze na další světové trhy prostřednictvím akvizice nových značek a také svých závazků ohledně udržitelnosti. Lokální brand DPD tato změna nijak neovlivní.

Pod značku Geopost tak nyní budou nyní spadat všechny následující klíčové oblasti:

Standardní doručování pro koncové zákazníky i firmy: doručení na adresu, doručení do boxu nebo na výdejní místa Pickup a doručování z a do zahraničí

Specializované doručení: expertní řešení, které musí splňovat speciální požadavky jako je například doručování potravin, nebo oblast zdravotnictví

New Commerce: vývoj integrovaných, nativních datových řešení pro e-commerce za účelem další expanze v oboru

Geopost věří, že sjednocení pod jeden brand umožní posílení stávajících značek, snazší a rychlejší rozšiřování a také otevírání nových podnikatelských příležitostí po celém světě.

O DPD

Společnost DPD (Direct Parcel Distribution) je součástí skupiny Geopost, největší sítě balíkové přepravy v Evropě. Cílem DPD je stát se lídrem v oblasti udržitelného doručování a hlavním hybatelem rozvoje e-commerce. Se svými 1 800 kurýry a sítí 3000 výdejních míst Pickup a samoobslužných boxů je DPD předním doručovatelem v České republice. Jako jediný přepravce v Česku nabízí službu Predict – zákazník předem ví, kdy mu bude zásilka doručena, a to na 1 hodinu přesně. Zároveň si v aplikaci DPD Kurýr může změnit čas nebo místo doručení podle svých preferencí.

Díky Geopost mohou zákazníci DPD využít přes 83 000 výdejních míst Pickup napříč celou Evropou a posílat zásilky do 230 zemí světa díky značkám DPD, Chronopost, SEUR, BRT, Speedy a Jadlog. Firma je prvním globálním přepravcem, který má své závazky udržitelnosti vědecky ověřené od SBTi (Science Based Targets initiative).

Geopost jako součást La Poste Groupe vykázal za rok 2022 tržby v hodnotě 15,6 miliardy EUR a doručil 2,1 miliardy balíků po celém světě.