P3 Logistic Parks zaznamenává nejsilnější růst značky v rámci evropského realitního průmyslu

V rámci studie Real Estate Brand Value Study, která se letos uskutečnila již potřinácté, udělil EUROPEAN REAL ESTATE BRAND INSTITUTE společnosti P3 Logistic Parks již podruhé. V porovnání s loňským rokem zaznamenal tento dlouhodobý vlastník a developer logistických nemovitostí největší skok v síle značky napříč všemi kategoriemi a zeměmi, a získal tak ocenění „Nejsilnější růst značky“. Kromě toho byla společnost P3 již potřetí v řadě vyhlášena nejlepším logistickým developerem v jižní Evropě.

Sönke Kewitz, generální ředitel společnosti P3 Logistic Parks v Německu, prohlásil: „V posledních letech jsme se strategicky zaměřili na dynamický růst a důsledně investujeme do nových lokalit a širokého portfolia. To nám umožnilo výrazně posílit naši přítomnost v Evropě. Především však za toto ocenění vděčíme našemu skvělému týmu, který se každý den snaží dělat radost našim zákazníkům i komunitám, v nichž působíme. Našich 200 odborníků v oboru klade velký důraz na plnění našich slibů, ať už jde o kvalitu logistických nemovitostí, které rozvíjíme, nebo o způsob, jakým naše klienty obsluhujeme od A do Z s know-how a lidskostí. Tato dvě ocenění jsou pro nás jasným znamením, že děláme mnoho věcí správně. Na to můžeme být hrdí.“

European Real Estate Brand Institute každoročně uděluje nejsilnějším firemním značkám v evropském realitním průmyslu ocenění REAL ESTATE BRAND AWARD za jejich úspěchy v oblasti řízení značky. Odborný názor více než 109 000 expertů z oboru na více než 1 400 značek ze 45 evropských trhů slouží berlínskému institutu European Real Brand Institute jako podklad pro nejvýznamnější evropskou studii o hodnotě realitní značky, která byla v roce 2021 provedena již potřinácté v řadě.

Harald Steiner, generální ředitel European Real Estate Brand Institute, k tomu říká: „Jménem European Real Estate Brand Institute bych rád pogratuloval společnosti P3 Logistic Parks k tomuto ocenění. Je to docela úspěch, když se podaří zvýšit výkonnost vlastní značky ve všech kritériích.“

Letos poprvé proběhlo ocenění nejsilnějších značek během hybridního galavečera Livestream Award. Večerem provázeli televizní moderátorka Barbara Schoeneberger a Harald Steiner. Pod heslem „Disruption meets Resilience“ se akce zaměřila na hnací ukazatele odvětví – employer branding, ESG, resilience a digital marketing leadership.