- Finský technologický startup Wolt působí již ve dvou městech Středočeského kraje. Nejnovějším z nich je čtyřicetitisícová Mladá Boleslav.
- Při spuštění budou mít mladoboleslavští zákazníci na výběr z 35 místních restaurací a fastfoodových řetězců.
- Další novinkou letošního podzimu je spuštění prvního Wolt Marketu, který v Praze poskytuje zákazníkům doručování potravin a dalšího spotřebního zboží do 20 minut.
Wolt rozváží v Mladé Boleslavi
Finský technologický startup Wolt rozšiřuje své působení v České republice a expanduje už do jedenáctého českého města. Již nyní působí v Praze, Brně, Olomouci, Ostravě, Plzni, Liberci, Pardubicích, Hradci Králové, Českých Budějovicích a na Kladně. Zatím poslední na seznamu je Mladá Boleslav, která se zároveň stává druhým městem ve Středočeském kraji. „Počátkem listopadu jsme začali rozvážet na Kladně, kam jsme se rozšířili i přesto, že jsme doposud doručovali výhradně v krajských městech. Zájem středočechů nás příjemně překvapil, a jsme zvědaví, zda s ním navážeme také v Mladé Boleslavi,” komentuje rozhodnutí Jan Foret, generální ředitel Woltu pro Českou republiku.
Místní podniky i světové řetězce
Obyvatelé Mladé Boleslavi si budou moct objednávat jídlo až domů nebo do práce z 35 různých podniků. Mezi nimi budou restaurace zaměřující se na českou i světovou kuchyni, oblíbené kavárny nebo známé fastfoodové řetězce. Milovníci asijské kuchyně se můžou těšit na autentické pokrmy z restaurace Dokao, čerstvé speciality z Mazza Sushi baru nebo z moderní vietnamsko-thajské restaurace Anjiko. Pořádné obědy a šťavnaté maso nabídnou eMBe pivovar nebo Blackders Burgers. Pro vegany jsou naopak připraveny dobroty z jídelny Dobré poledne. Z fastfoodu zůstává samozřejmostí světoznámý McDonald se svými křupavými hranolkami, pálivá křidélka z KFC nebo české bagety z Bageterie Boulevard. Wolt bude rozvážet také jídlo z Burger Kingu, pizzu z Pizza Hut nebo kávu a dezerty ze Starbucks.
Expanzí Wolt nekončí
Wolt se kromě expanze po České republice soustředí také na rozšiřování svých služeb. Nejdříve začal nabízet rozvoz potravin, kosmetiky a dalšího maloobchodního zboží v devíti městech republiky. Nyní postupuje o krok dál a v Praze otevírá kamenný obchod s názvem Wolt Market. „Funguje v podstatě jako kamenný obchod, do kterého mají přístup pouze kurýři. Ti tak mohou na jednom místě vybrat veškeré zboží, které si zákazník objedná a doručit mu nákup do 15–20 minut od zadání objednávky. Na základě dat ze zahraničí
předpokládáme, že si na službu zákazníci zvyknou a bude o ni velký zájem již od spuštění,” říká Jan Foret.