- Zalando představuje novou spolupráci s přepravní společností Zásilkovna
- Zalando tím reaguje na změnu preferencí českých zákazníků: Jeden ze čtyř Čechů nyní upřednostňuje vyzvednutí balíčku ve výdejním místě, obliba samoobslužných boxů vzrostla v posledních třech letech z 0 % na 6 %
- Prostřednictvím partnerství se Zásilkovnou budou mít čeští zákazníci možnost využívat 1 500 samoobslužných boxů a 4 700 výdejních míst s dobírkou jako jednou z možností platby
BERLÍN, 16. LISTOPADU, 2021 // Zalando, přední evropská online platforma pro módu a životní styl, rozšiřuje svou nabídku českým zákazníkům skrze novou spolupráci s místní logistickou a technologickou společností Zásilkovna. Prostřednictvím nové spolupráce Zalando reaguje na zvyšující se poptávku Čechů v oblasti doručování a nabízí jim více možností – zejména doručování a vrácení prostřednictvím sítě výdejních míst a boxů. Podle místního průzkumu e-commerce se v posledních třech letech počet Čechů, kteří si nejčastěji vyzvedávají své objednávky na výdejních místech zvýšil z 19 % na 27 %. Samoobslužných boxy se nyní těší oblibě u 6 % lidí.
Zákazníci z České republiky tak nyní mohou při objednávání ze Zalanda využít doručovací sítě Zásilkovny, která zahrnuje 1 500 boxů a 4 700 výdejních míst, ta jsou jim k dispozici také pro vrácení zboží. Kromě výdejních míst a samoobslužných boxů Zásilkovna posílí také kurýrní služby Zalanda pro doručování balíčků domů. Vzhledem k dlouhodobým platebním preferencím Čechů Zalando umožní platbu dobírkou i při doručení objednávky Zásilkovnou, a to i pro zásilky doručené do výdejních míst a boxů; tato možnost je v současné době dostupná pro zásilky, které jsou doručeny prostřednictvím dalšího českého partnera Zalanda, společnosti PPL.
„V Zalandu si uvědomujeme místní charakteristiky každého z 23 trhů, na kterých působíme, a jedinečnosti našich více než 46 milionů zákazníků, které oblékáme od hlavy až k patě. Našim zákazníkům aktivně nasloucháme a reagujeme na jejich přání a potřeby za pomoci silných lokálních partnerů, jako je právě Zásilkovna. Tímto novým partnerstvím nám navíc bude umožněno ještě dále rozšířit naši nabídku na českém trhu a dosáhnout maximálního pohodlí pro naše zákazníky,“ říká Daniel Rogiński, generální manažer Zalanda pro Polsko a Českou republiku.
„Mám velkou radost, že Zásilkovna navázala spolupráci s přední evropskou online platformou pro módu a životní styl. Zalando je jednou z nejoblíbenějších nákupních destinací s módou v České republice. Věřím tedy, že naše spolupráce potěší miliony spokojených zákazníků jak Zásilkovny, tak i Zalanda,“ říká Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny a CEO Packeta Group.