Zásielkovňa prochází rebrandingem. Od 10. 7. oficiálně nese název Packeta Slovakia s. r. o. Velkou novinou je také to, že se stala majitelem společnosti ReMax Courier Service, čímž posiluje svou pozici na trhu doručovacích služeb na Slovensku.
Akvizicí kurýrní společnosti ReMax Courier Service rozšíří Packeta Slovakia (Zásielkovňa) své produktové portfolio o doručení na adresu vlastními kapacitami. Slovenským zákazníkům tak bude přinášet ještě větší svobodu a flexibilitu v doručování. Součástí strategie je i rozšíření doručovací sítě na Slovensku na 1500 výdejních míst, 795 Z-BOXů a 400 vlastních řidičů do konce roku.
Rebranding Zásielkovně
Zásielkovňa, člen skupiny Packeta Group a slovenský lídr v doručování na výdejní místa, mění název na Packeta. Důvodem rebrandingu je sjednocení názvu v rámci celé skupiny napříč Evropou. “Zákazníci při nákupech z jakýchkoliv e-shopů po celém světě nás rychle a jednoznačně rozpoznají. Zároveň nám jednotný brand umožní využívat synergický efekt marketingových spoluprací s jinými zeměmi,” komentuje změnu názvu Daniel Tinz, COO pro CEE & DACH skupiny Packeta Group. Nový název začne slovenská Zásielkovňa používat od 1.7.2021 a do konce roku projde postupným rebrandingem.
Zásielkovňa koupila slovenskou kurýrní společnost ReMax
Známá doručovatelská firma ReMax Courier Service mění majitele. Stává se jím Packeta Group, pod kterou patří i slovenská Zásielkovňa. Právně bude společnost fungovat do konce tohoto roku pod názvem Packeta Courier Service s.r.o. K 1. 1. 2022 akvizice skončí fúzí a dojde k překlopení obchodních partnerů pod společnost Packeta. Díky akvizici v hodnotě několika milionů eur Zásilkovna rozšíří svoji nabídku služeb o doručování na adresu ve vlastní režii. Stane se tak z ní jeden z největších hráčů v oblasti doručování zásilek na slovenském trhu .
“Akvizice firmy ReMax Courier Service je součástí naší dlouhodobé strategie rozšiřovat naše portfolio o nové služby,” řekla k prodeji Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny a CEO skupiny Packeta Group. “Chtěla bych poděkovat původním majitelům, manželům Besedičovým a jejich dceři Elence Diaz za to, že vybudovali tak skvělou firmu s pevnými pilíři, na kterých můžeme stavět, a vést společnost dále k větší digitalizaci směrem na e-commerce trh,” dodala. Řidiči Packety budou zákazníkům na Slovensku doručovat zásilky na adresu již od 1. 7. 2021. Pro obchodní partnery a také pro samotné zákazníky ReMaxu se přitom nic nemění. Všechny dosavadní obchodní podmínky zůstávají v platnosti minimálně do 31. 12. 2021.
Kvalita bude prioritou
Jednou z přímých výhod je, že zavedením vlastní kurýrní služby na Slovensku bude mít Packeta přímý vliv na kvalitu, rychlost a cenu doručování zásilek. “Chceme přinést čerstvý vítr do služby doručování na adresu poskytováním nejkvalitnějších služeb, a to tak, že zákazník zná přesný čas doručování na adresu, má podrobné sledování zásilky v reálném čase, možnost platby kartou u každého řidiče či bezproblémovou změnu adresy doručení na jinou nebo na jedno z výdejních míst, a to vše v rámci mobilní aplikace,” uvedl Alexander Jančo, výkonný ředitel slovenské entitty.
Cílem plánovaných změn je přinést vysoký standard kvality, jejíž zpětnou vazbu bude Packeta Slovakia získávat přímo od zákazníků, kteří jejich služby využili. Většinu těchto služeb by chtěla slovenská Packeta spustit v průběhu tohoto roku. “Všechny tyto změny jsou v souladu s našimi dlouholetými hodnotami, jakými jsou svoboda doručování či maximální flexibilita pro naše zákazníky,” dodal Alexander Jančo.