Zásilkovna otevřela nové zákaznické centrum v komplexu bývalých Baťových továren v centru Zlína. V novém klientském centru bude pracovat 40 zaměstnanců, v budoucnu pak až 120. Výše investice do vybudování nových prostor dosáhla téměř 2 miliony korun. Hlavním cílem nového zákaznického servisu je zvýšení úrovně podpory pro klienty a koncové zákazníky, ale také zrychlení reakcí na požadavky zákazníků.
„Skupina Packeta, kam patří také Zásilkovna, roste každý rok rekordním tempem. Pro letošní rok jsme opět nastavili ambiciózní cíle a očekáváme přepravení 70 milionů zásilek. Takto rychlý růst s sebou nese i zvyšující se požadavky našich klientů a koncových zákazníků. Zákazník je pro nás vždy na prvním místě a komunikaci s ním považuji za klíčovou, a proto mám velkou radost, že díky novému klientskému centru můžeme dále zlepšovat kvalitu našich služeb,“ říká Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny a CEO skupiny Packeta.
Zásilkovna plánuje ve zlínském zákaznickém servisu zaměstnat až 120 lidí. „Aktuálně hledáme specialisty klientské podpory a specialisty e-mailové komunikace. Další pozice budou vypisovány v závislosti na měnících se potřebách call centra a složení jednotlivých oddělení. Je pro nás zásadní, aby byl zaměstnanec nastaven směrem ke klientovi a aby dokázal dotahovat věci úspěšně do konce,“ vysvětluje Olga Leharová, Head of HR Zásilkovny.
„Prvotní myšlenka na vybudování zákaznického servisu ve Zlíně vznikla již koncem roku 2020, kdy bylo zřejmé, že situace kolem koronaviru změní naše predikce a plány a vybudování nového zákaznického centra je zcela nezbytné. V současné době je průměrný počet odbavených telefonických požadavků 2 300 denně, v sezóně vyřídíme až 8 000 hovorů za den a více než 5 000 e-mailů,“ doplňuje Sandra Riegrová, manažerka klientské podpory Zásilkovny.
V současné době má Zásilkovna zákaznické centrum ještě v Hradci Králové, kde nyní pracuje 96 zaměstnanců. Ti vyřizují komplexní požadavky, kam patří jak hovory, tak všechny e-maily, chaty, komentáře na Facebooku, Google Play i App Store. Pomáhá jim také voicebot, který Zásilkovna spustila na jaře loňského roku. Celková kapacita obou call center je připravena na odbavení až 12 500 zákaznických požadavků za den.